MEDIA Y LINKS

Fondo Facebook 2018 copy.jpg
images.png

SPOT DE DISTAT TERRA 2018

Video promocional de la tercera edición del Distat Terra Festival, bienal de música y arte realizado en el Valle Medio de la Provincia de Río Negro.

Diciembre 14 al 22 de 2018

Choele Choel

SITO DE ANTIQUANOVA EN FACEBOOK

Visite nuestro sitio de Facebook donde podrá ver fotos, videos y publicaciones bien detalladas sobre cada una de nuestras actividades.

www.facebook.com/fundacionmusicaantiquanova

Juan Carlos Paz - Compositor.jpg
Glass Blowing Tools

DISCO DE JUAN CARLOS PAZ EN AMAZÓN

This is your News Article. It’s a great place to update your visitors about industry news, or publish relevant announcements about your foundation. You can also use this space to publish relevant tips and provide resources to your visitors. Choose a great image or photo to feature in your article or add a video for extra engagement!

REPORT: LOCAL FOUNDATION CHANGES LIVES

Restorer Using Scalpel